Založ si blog

Archív: marec, 2014

Noc v domove dochodcov

Poslednych paar sprav, zaslanych na facebooku, v rychlosti vypity pohar s horucou kavou. Pohlad na hodinky mi vravi, ak sa hned nepoberiem do prace, pridem urcite neskoro. Hodim veci do kabelky Napriek rozbitej ceste az do prace, dorazim na minutu presne. Kolegyne uz nedockavo cakaju: pre nich den konci, tesia sa na horuci kupel a v rychlosti mi odovzdavaju dolezite informacie, ktore sa mi v […]

Pokračovanie článku

Najvacsia tma je pod lampou

Ráno vstávam na neslávne známy tón budíka, ktorý ma neutíchajúcim pípaním napokon predsa len vytiahne z postele. Po absolvovaní typického rituálu v kúpeľni a chutného rituálu v kuchyni sa vyberiem do mesta. Ešte mám necelých desať minút do odchodu autobusu. Rýchlo nahádžem veci do kabelky, prehodím cez tricka kabát a obujem si… topánky? Kde mám topánky? […]

Pokračovanie článku

Byt zenou je skvele

Väčšina žien sa po rozvode zaprisaháva, že nikdy viac nechce vidieť žiadneho muža. Nebola som výnimkou. Vyhovovalo mi, že do môjho aerobikového štúdia chodia cvičiť v drvivej väčšine ženy. Moje damske oblecenie tvorili plavky a lacoste tenisky. Batoh na cvičenie mi nahrádzal lacne kabelky. Bola som nútená nájsť si prácu na leto. Pre štúdio je totiž letné obdobie […]

Pokračovanie článku

Miluješ ma?

Otázka, na ktorú by každý rád počul len jednu odpoveď. A nie je to vôbec dneškom, dobou, či storočím. Láska bola, je, a bude to, čo si nás pomaly zotročí. Nie vždy však podľa našich predstáv.. Miloval ju, a ona? Nemajú mená. Tak si ich ľahšie ľudia zapamätali. Bola to ona, a on. Nič viac, a menej už vôbec. Malé dievča snívajúce o šťastí. Nikdy nechcela […]

Pokračovanie článku

Konecne sa rozbehol hotel

S hostami sa tuto sezonu roztrhlo vrece. Ked som pre dvoma rokmi zacinala moje malicke B&B s dvoma izbami na prenajatie, spociatku sa toho az tak vela nedialo. Obavala som sa, ze sa diat ani nezacne, lebo tento opusteny kusok Holandska sa vlastne po zrelsej uvahe na B&B ani velmi nehodil. Ved kto by isiel sem, a naco, priroda je sice uzasna, ale aj tak trochu prazdna a desiva, vecne […]

Pokračovanie článku

Bozsky Stockholm

Ani slavna romantika Pariza nie je tak omamna ako tento seversky raj na zemi… Dorazili sme v noci a tak nam bol v podstate odoprety ten pravy prvy dojem. A kedze Ryanair pristava na letisku takmer 100 kilometrov vzdialenom od Svedskej metropoly, cakala nas este hodinu a pol dlha cesta autobusom do centra mesta.Na letisku sa nam pocas cakania na autobus prihovoril dobre ziveny a dobre draho […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 30409x
Priemerná čítanosť článkov: 2172x

Autor blogu

Kategórie