Založ si blog

Splnil sa mi sen

Máme víza. Máme dátumy. Už to nie je len sen. Začína sa to reálne diať. Včera som tu ešte poskakovala a pišťala pri F1, ktorá sa odohrávala v Bahraine. Obdivovala som krásne uniformy a oblecenie mojich kolegýň. Mamika sa zo mňa smiala a ocino mal slzy v očiach. Už som sa videla ako tam stojím pri pretekároch na okruhu ja. A dnes mi naša Martinka napíše, že sa mám baliť. Neuveriteľné. Uštipnite ma niekto. Čo si mám kúpiť? Idem do púšte, takze nejake kratke tricka?. A nemám na to veľa času. Uf. Na toto potrebujem čokoládu. Alebo nejaký ten cheesecake.

Takže mám už len pár dni na to, aby som stihla obehať zvyšok priateľov, známych, rodinku, zbalila si veci približne na rok, vykúpala môjho yorkšíra a dala si s chalanmi bagetu. 😉

Doteraz som bola trpezlivá, aby sa mi splnil sen a teraz musím byť trpezlivá, aby som to tam zvládla, vydržala a odvykla si na určitý čas od ľudí, ktorí sú pre mňa všetkým.

A tiež od ľudí, ktorých som spoznala len nedávno, a ktorí mi za neskutočne krátku dobu prirástli k srdcu. Ale ono to tak býva. Nemôžeme mať všetko. A keď sa splní jeden sen, zvyčajne sa začnú plniť aj ostatné. Jediný problém je však ako vždy …v načasovaní…

No On vie čo robí. Ak máte niekoho stretnúť, spoznať, zmeniť, alebo sa nechať zmeniť. Je to správne tak, ako to je. Aj keď si vy chcete vydupkať niečo iné. Občas ľudia potrebujú čas na to, aby dozreli. A až potom môžu byť spolu. Veď ak s niekým máte byť, tak s tým človekom budete, no nie? Aj keby ste mali čakať celý život.

No teraz ma čaká niečo iné. Výcvik.

V úžasnej krajine, v inom svete. S novými myšlienkami, ľuďmi, priateľstvami. Opustím túto nádhernú, slovenskú, prebúdzajúcu sa prírodu a vymením ju za horúce slnko, pláže a piesok.

Uvidím Strom života, o ktorom som počula, že je stromom z rajskej záhrady. Krásna myšlienka, nie? Stojí sám uprostred púšte bez akéjkoľvek inej zelene a dodnes je vraj záhadou odkiaľ berie vodu. Boh je proste FRAJER.

Vždy vie vytvoriť niečo extra. 🙂

Takže idem vytiahnuť diár, kufor a plánovať posledné dni na Slovensku…

Nezabudnúť:

botasky

plavky

– kávu

kabelky

– fotky a

…. spomienky…

No určite sa mi bude lepšie premýšľať ak predtým ešte zjem tonu PePe chrumiek a Brumíkov…

Vsetko pre rodinu

07.04.2014

Čo je lepšie – snažiť sa slušne zarábať na úkor rodiny a dať dieťaťu všetko, čo sa za peniaze kúpiť dá alebo sa uskromniť a tráviť s ním viac aktívneho času každý deň? Pre mňa bola odpoveď jednoznačná. Nikdy som sa nehnala za kariérou, stačilo mi mať prácu, ktorá ma baví a uživí. Radšej menej drahých darčekov, tričká , ale byť spolu. Dať dieťaťu [...]

Za oponou

05.04.2014

Alebo ked sa na den stanete sucastou natacania bollywoodskeho filmu Ak ste zahranicny turista, ktory sa rozhodol navstivit krasy Mumbaja, s 80% pravdepodobnostou budete byvat v stvrti Colaba, hlavnom stredisku cudzincov. Vedia to aj hladaci komparzistov do najnovsich snimok bollywoodskych filmov. Nahovaraju ich, aby na jeden den vyskusali, ake je to byt sucastou celeho toho hunbuku. Samozrejme za [...]

Rozpravka na dobru noc

03.04.2014

Citala som detom. Rozpravku na dobru noc. Sup obliect si detske oblecenie a do postele. Dlho sa hadali, co si vybrat. Najprv prisla sestrocna dcera s ruzovou knizkou v ruke – Barbie rozpravky. Neverbalny prejav, reakcia a pohlad mojho osemrocneho syna boli take jednoznacne, ze dcera rezignovala a obaja ma svorne nechali vybrat knizku. Patrala som pohladom po niecom, co by mohlo oboch [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 30319x
Priemerná čítanosť článkov: 2166x

Autor blogu

Kategórie