Založ si blog

Stara kamaratka

Nedavno k nam opat z Estonska dosla kamaratka, Olesja. Spoznala som ju vdaka manzelovi, ktory precestoval pekny kus sveta a vsade si nasiel priatelov. Cloveku to pomaha nazriet do kultury inej krajiny aj si precvicit ine jazyky. Ale nie o tom som chcela…

Prechadzky Parizom su v tejto dobe mimoriadne prijemne. Zimny cas konecne odisiel na odpocinok a slnko umoznuje vytiahnut zo satnika šaty, panske tricka a balerinky. Na terasach vysedavaju turisti a Parizania (zalezi od toho, v ktorej stvrti sa nachadzate) a uzivaju si slnecne pohladenia na tvari do polovice zakrytej slnecnymi okuliarmi podla poslednej mody.

Pri diskusii o vsetkom aj o bc prievidza, sme padli na temu „krasa a esteticke operacie“. Olesja sa uznanlivo vyjadrila o francuzskych hereckach (tych starsich, klasickych). Vraj sa neboja zostarnut a vela proti tomu nerobia. Hm, zalezi od toho, ktora.

Catherine Deneuve nanestastie podlahla natlaku priemyslu krasy a uz davnejsie si dala chirurgicky upravit ocne viecka. Nie velmi vydareny kusok! Co je vsak pravdou je, ze Catherine sa neboji pribrat a napriek svojmu veku si zachovala urcitu „class“. Je vzdy elegantna. Niektore zeny to jednoducho maju v sebe!

Jeanne Moreau vek na krase nepridal. Je to vynikajuca herecka, ale vek ju nesetril. Akoby jej to, co na nej bolo kedysi krasne, zvacsil a zohavil. Rozpravam hlavne o jej ustach… Ale vela s tym nenarobi a ani sa nesnazi…

Charlotte Rampling je tiez uz v peknom veku. Vrasky jej pristanu, talent nezaprie a zachovala si eleganciu. Jednoducho prava dama!

Ako priklad neuspechu plastickej chirurgie by sa dalo rozpravat o Isabelle Adjani. Jej kedysi nadherna tvar sa nafukla a dnes skor pripomina gumenu babiku ako svoju podobu za mlada. Plet ma neprirodzene vyhladenu a usta ako dva cervy nazrate na prasknutie.

Olesja je v rovnakom veku ako ja. V Estonsku je clenom hudobnej kapely, ktoru zalozil jej brat. Maju tam pomerne velky uspech a pohybuje sa aj v prostredi novinarciny.

Ked sme zacali rozoberat pouzitie botoxu v soubiznise, zahlasila, ze proti tomu nic nema. A vlastne si je ista, ze okolo styridsiatky si da vpichnut botox aj ona. V Estonsku je to vraj uz bezne (predpokladam, ze na Slovensku tiez).

Osobne som nikdy neuvazovala nad pouzitim plastickej chirurgie alebo inych skraslovacich zakrokov na sebe v buducnosti. Nechcem sa riadit diktatom spolocnosti podriadenej mode, ovplyvnenej titulkami v casopisoch ako Vogue alebo Elle.

Irituje ma tiez svet pod vplyvom modnych prehliadok a primitivnych nazorov Karla Lagerfielda. Vsetky prostriedky na schudnutie a diety. Akoby sme zabudli zit normalnym zdravym zivotom.

Skutocne dosledky pouzivania botoxu nie su zname. Predsa sa len jedna o chemicku zluceninu cudziu ludskemu organizmu. Vela uzivateliek (aj uzivatelov) botoxu sa stazuje, ze od prveho pouzitia akoby vstupili do nekonecneho kolotoca. Stali sa na botoxe zavislymi. Je to pomerne drahe a navyse je potrebne proceduru pravidelne opakovat. Dobry biznis pre kozmeticky priemysel !!!

Uplne naopak suhlasim s pouzivanim botoxu na lekarske ucely ako napr. na liecene svalovych problemov alebo problemov s prostatou.

Starnutie patri k zivotu. Tak ako sedive vlasy a vrasky. Mimicke vrasky vela prezradzaju o osobnosti cloveka a myslim, ze je skoda ich odstranovat. Ako sa hovori „Nasa tvar je zrkadlom nasej duse“, tak preco ju deformovat?

Jednym som si ista. K pouzitiu Botoxu sa nikdy v buducnosti neznizim. Vrasky som vzdy povazovala za symbol zivotnych skusenosti a krasy starnutia. A ked natrafim pri mojich cestach svetom na sedemdesiatrocnu zenu s perami nafuknutymi kolagenom a tvarou natiahnutou liftingom, z hlbky duse ju lutujem. Jej tvar v porovnani s rukami poznacenymi stareckymi skvrnami a vraskami posiatym krkom vyzera komicky! Odfarbene peroxidove blond vlasy vyfukane à la Marilyn Monroe jej z veku neuberu, stale patri medzi sexy zeny. Zradi ju chodza na urovni mechanickej babky. Ale mozno coskoro vymyslime chemicku latku na obnovu kosti, ktoru si budeme moct vpichovat a tak si navzdy udrzat mladistvu aj chodzu…

Splnil sa mi sen

13.04.2014

Máme víza. Máme dátumy. Už to nie je len sen. Začína sa to reálne diať. Včera som tu ešte poskakovala a pišťala pri F1, ktorá sa odohrávala v Bahraine. Obdivovala som krásne uniformy a oblecenie mojich kolegýň. Mamika sa zo mňa smiala a ocino mal slzy v očiach. Už som sa videla ako tam stojím pri pretekároch na okruhu ja. A dnes mi naša Martinka napíše, že sa mám [...]

Vsetko pre rodinu

07.04.2014

Čo je lepšie – snažiť sa slušne zarábať na úkor rodiny a dať dieťaťu všetko, čo sa za peniaze kúpiť dá alebo sa uskromniť a tráviť s ním viac aktívneho času každý deň? Pre mňa bola odpoveď jednoznačná. Nikdy som sa nehnala za kariérou, stačilo mi mať prácu, ktorá ma baví a uživí. Radšej menej drahých darčekov, tričká , ale byť spolu. Dať dieťaťu [...]

Za oponou

05.04.2014

Alebo ked sa na den stanete sucastou natacania bollywoodskeho filmu Ak ste zahranicny turista, ktory sa rozhodol navstivit krasy Mumbaja, s 80% pravdepodobnostou budete byvat v stvrti Colaba, hlavnom stredisku cudzincov. Vedia to aj hladaci komparzistov do najnovsich snimok bollywoodskych filmov. Nahovaraju ich, aby na jeden den vyskusali, ake je to byt sucastou celeho toho hunbuku. Samozrejme za [...]

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 30446x
Priemerná čítanosť článkov: 2175x

Autor blogu

Kategórie